Täällä sitä ollaan! Eilen olin ekassa neuletapaamisesa Vohvelikahvilassa mukavassa seurassa ja multa kysyttiin että onko sulla blogia. No eihän tietokonenörtti voinut tunnusta ettei ole yksinkertaisesti vaivautunut tekemään blogia. Totesin etten ole ehtinyt. Toisaalta se on totta, onhan tässä ollut paljon tekemistä, mm. syöminen, television katsominen, kynsien pureskelu ja neulominen...

On tullut tehtyä oikeitakin asioita, olen modannut sivuja, ne eivät ole koskaan valmiit tällä menolla. Html-kieli ei ole mitenkään mun mieleeni. Helppoahan se on, mutta jotenkin niin onnettoman alkeellista. Nyt saan kaikki tosi nörtit kimppuuni ja minut lynkataan yleisellä juhlamenolla samalla kun bittijumalalle uhrataan levykkeitä.

---

Jatketaanpas vähän kun tässä on taukoa töissä. Vai velttoilua? Otettakoon se miten halutaan.
Olen siis viime viikon puurtanut noita kaulaliinoja ja röyhelöhuiveja, valmiina kaksi isoa huivia ja viisi röyhelöhuivia.
772837.jpg
Tämä pinkki oli jotenkin niin suloinen väri, ei kyllä minun värini ollenkaan, mutta jollekin muulle. Nämä huivit on myyjäisiin saakka myynnissä huuto.netissä (mainos, mainos).
Siinä on muuten toinen intohimoni, huuto.net. Jos jonkinlaista on tullut hankittua, pääasiassa vaatteita ja lankoja -^^-. Jatkuvasti löydän turhaa jonka voi myydä jollekin joka tarvitsee sitä ja samalla huomaan taas tehneeni huutoja useasta kohteesta. *huokaus*